فاطمه خانوممفاطمه خانومم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

*عزیز دل مامان و بابا*

62.عشق منی

1393/6/9 0:49
نویسنده : مامان و بابا
513 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه مامان،زندگی مامان الان ساعت ده دقیقه به یک شبه. نمیدونم امروز چت بوده که از 8 صبح که بیدار شدی یه ساعت کامل نخوابیدی. الانم بعد 40 دقیقه خواب بیدار شدی. عزیز دل مامان همه زندگی مامانی و نفس مامانی به نفسای شما بنده....

بی نهایت دوستت دارم عزیز دل مامانی.....

پ ن: یه پست دارم مینویسم با عکس اگه فاطمه جون و باباش بزارن .....

پسندها (4)

نظرات (3)

مــــامــــانی بـــــاذوق
10 شهریور 93 10:48
عـــــــــــــــــــــــشق مامانی چطوره خوبه؟؟ مامانی مهـــــــــــــــــربون خوبین؟؟ بی صبرانه منتظر عکسای خوشجل و ناز دتری هستم قربونت بره خاله
مامان و بابا
پاسخ
قربونت عزیزم.... خوبه. شما خوبی. دختر طلا خوبه.... مراقب خودت و دختری باش...
مامان امیررضا
11 شهریور 93 12:20
سلام فاطمه جونی رفت ییلاق خوابش رو کرد مامانی حالا توقع داری بخوابهمنتظر پست با عکس دتری هستیم
مامان و بابا
پاسخ
آره والله.... حتما زودی میزارم...
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 14:28
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا