فاطمه خانوممفاطمه خانومم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

*عزیز دل مامان و بابا*

58.خوش اومدی دخترکم+ سالگرد عقدمون

1393/5/13 12:37
نویسنده : مامان و بابا
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامان،سلام خوشگلکم... الهی فدات بشم پرستو کوچولوی مامانی....

فاطمه جونم الان هفده روزته و مامانی هم حالش بهتر شده ولی شما وروجک اونقدر وقتمو پر میکنی که سمت لپ تاپ نمیتونم برم.الانم دارم با گوشیم این مطلب رو میزارم...

الان شما روی پامی و نه خوابی و نه بیدار.... امشب کلی مهمون داریم و هیچ کارم هم رسیده نیست...

دختر خوبه مامانی امروز یه روز خاص واسه من و باباییه و دلم نیومد اینجا ثبتش نکنم....

بله،امروز سیزدهم مرداد سالگرد عقد من و باباییه....

محمد عزیزم ورودمون به پنجمین سال زندگیمون همراه با میوه دلمون رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام همیشه باشی واسمون که بهترین تکیه گاهمی..... 

دختر مامانی اگه شما بزاری یکی از این روزا میام و از روزای بودنت مینویسم....

دنیا دنیا دوست دارم جوجه کوچولوی مامانی.....

از زندایی گل فاطمه جونی هم ممنونم که زحمت میکشه و چراغ اینجا رو روشن نگه میداره.....

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان امیررضا
14 مرداد 93 23:23
سلام هم قدم نورسیده مبارک و هم پنجمین سالگرد عقدتون دنیا دنیا شادی و سلامتی براتون آرزو میکنم عشق زندایی روز به روز منتظر بزرگ شدنتیم.....دلم برات یه ذره شده دوستت دارم هوارتا
مامان و بابا
پاسخ
سلام زندایی.... ممنونم.... ماهم آرزومون شادیهای بینهایت واسه شماست.... ماهم دلمون واسه شما تنگ شده زندایی جون..... امیررضای عمه رو ببوس محکم محکم...
مامان هدیه
16 مرداد 93 14:32
سلام عریرم قدم نو رسیده مبارک ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه سالگرد عقدتون هم مبارک باشه ایشالله سالیان سال کنار هم با شادی زندگی کنین
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم... رسیدن به خیر... ممنونم عزیز.... ممنونم...انشاالله.... هدیه جون نازمم ببوس
مــــامــــانی بـــــاذوق
18 مرداد 93 17:48
سالگرد عقدتون مبارک
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم... ممنوووووووووونم