فاطمه خانوممفاطمه خانومم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

*عزیز دل مامان و بابا*

59.اولین گردش فاطمه خانوم

1393/5/18 14:25
نویسنده : مامان و بابا
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامانی...

الان ساعت ده دقیقه به دو هستش و شما همچنان بیدار...

امشب شما اولین گردشت رو داشتی. ...

دختر مامان الان ساعت دو و بیست دقیقه بعدازطهر هستش و شما دیشب نزاشتی من مطلب رو کامل کنم. دیشب جلسه نوبت خاله رقیه (خاله مامانی) بود و خاله هم جلسه رو برد امامزاده سید صالح که نزدیک خونه مادرجون ایناست. اینطور شد که شما اولین گردشت رو داشتی.اونجا هم دختر خوبی بودی ولی اومدیم خونه تا دو نخوابیدی و بعدشم پنج بیدار شدی و تا طرفای ده نخوابیدی و مامانی دیگه اشکش در اومد تا شما خوابت برد و مامانی هم گرفت خوابید....

الانم منتطریم بابایی بیاد خونه تا نهار بخوریم.شما همچنان رو پای منی و خواببدی....

عشق مامانی بی نهایت دوستت دارم و خدارو هزاران بار شکر میکنم به خاطر هدیه با ارزشی که به من و بابایی داده...

کلی عکس هم دارم که فرصت نمیکنم بیام بزارم.تو اولین فرصت میام....

بوووووووووو ووووووووووو واسه شیرینی زندگی مامان و بابا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطمه
18 مرداد 93 15:46
سلام به فاطمه خوشکلم و مامانی گلش..خوبین؟خوش میگذره؟خیلی دلم برات تنگ شده فاطمه جووونمایشالله به زودی همراه مامانی و بابایی بیاین قم ببینیمتون راستی حمیده جون سالگرد عقدتون هم مبارک باشه ایشالله به پای هم پیر شین
مامان و بابا
پاسخ
سلاااااااام... ممنونم... شما خوبین؟ فاطمه خانوم گلم خوبه؟ انشاالله... ما که خیلی دلمون میخواد... انشاالله فاطمه بزرگتر شه، هوا هم خنکتر شه حتما میایم... به بابای فاطمه میگم تو این شش ماه که من مرخصی ام باید منو همش ببری مسافرت قربانت عزیزم... ممنون... انشاالله....
مامان محمد صدرا
18 مرداد 93 16:40
امیدواریم به زودی زود یه سفر ببریش پابوس امام رضا هر موقع نخوابید بیار عقیل (بابای محمد صدرا) تخصص خواب کردن بچه ها رو داره
مامان و بابا
پاسخ
انشااله... من و باباش که دلمون پر میکشه واسه مشهد.... انشااله اقا ما رو بطلبه و فاطنه رو ببریم پابوسش.... جدی؟؟؟؟؟ پس خوش به حالت... من که رسما امروز اشکم دراومد تا فاطمه خوابید....
مــــامــــانی بـــــاذوق
18 مرداد 93 17:47
سلام عزیزم مامانی خسته نباشی فاطمه کوچولو خاله خوبه؟؟ حداقل ازش یه عکسی میزاشتی تا روی ماهشو ببینم زیازتتون هم قبول ان شالله سفر مشهد بوووووووووووووووووووووووووس برای فاطمه جوووووونی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز.... قربانت... خسته که چه عرض کنم... انشااله تا باشه از ایتطور خستگیا واسه همه اونایی که ارزوی مادرشدن رو دارن.... فاطمه خانومم خوبه... فعلا با گوشیم میام و مطلب میزارم و نمیدونم میشه تو گوشی حجم عکس رو کم کرد واسه وبلاگ یا نه؟ انشااله سرفرصت میام و کلی عکس هم میزارم انشاالله... قربونت گلم... مراقب خودت و نی نی توراهیت باش عزیزم...
مامان هدی
19 مرداد 93 20:03
سلام هزار ماشالله به اين گل دختر... هزار الله اكبرش بشه. يعني ني ني ما هم اينقدر خوشگل ميشه خدااااايا..!!! ميشه به منم رمز بديد
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم... حتما عزیزم... همه نی نی ها خوشگلن... اخه همشون مثل فرشته ها پاک و معصومند. شرمنده فرصت نمیکنم تند تند بیام. چشم سر فرصت رمزو واست میزارم.
مامان فاطمه
3 شهریور 93 16:03
سلام حمیده جون خوبین؟فاطمه گلی ما خوبه؟چرا پست جدید نمی ذارین؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم.... قربانت عزیز. توخوبی. فاطمه چشم خوشگله چطوره. قربونش برم من. اتفاقا کلی عکس و مطلب دارم برا نوشتن. ولی چیزی که ندارم وقته فرصت پیدا کنم زودی آپ میکنم.... فاطمه جونو محکم ببوس...
مامان وبابا
9 دی 93 1:29
خومنم رمزمیخوام....
مامان و بابا
پاسخ
حتما عزیزم
صبا
22 فروردین 94 14:52
سلام باره اوله میام وبلاگتون دفعه قبل که کامنت شما رو دیدم که دلواپس مریم خانم نباشم متوجه لینک آدرس نشده بودم تا امروز که رفتم ببینم مریم خانم هست - نیست و بعد از یک سال ونیم آیا حرفی برا گفتن داره یا فقط قصد دلواپس کردن داره آدرستون رو دیدم لطفا ازش برام بنویسید سرش شلوغه ؟ مفهومش اینه که انشاء الله خوبه و خوشه و سالمه دیگه ؟؟ آیا کوچولو داره؟